Профессиональные инвойсы на услуги

Владельцы малого бизнеса и фрилансеры, помогайте клиентам платить вам быстрее: оформите безупречный инвойс на услуги за 2 минуты!

Бесплатная подписка

Бланки профессиональных инвойсов без ошибок и исправлений

Не нужно задумываться о правильности оформления — шаблонами инвойсов zistemo уже пользуются сотни фрилансеров и владельцев малого бизнеса по всему миру.

Бланки инвойсов

Создавайте бланки инвойсов на оказание услуг, которые выглядят профессионально. Забудьте об Excel и Word!

Интуитивный интерфейс

Счета-инвойсы выставлять легко, независимо от навыков пользователя.

Мини-CRM для фрилансера

Мы — не просто генератор счетов, а полноценное приложение для работы фрилансера и малого бизнеса.

Полезные функции zistemo

Выставление счетов-инвойсов

  • Создание счетов-инвойсов из шаблонов
  • Автоматизация счетов и напоминаний об оплате
  • Интеграция с почтой и системами онлайн-платежей
  • Поддержка разных языков и валют
  • Фирменный стиль бланков

Учёт рабочего времени

  • Самый простой табель учёта рабочего времени
  • Регистрация времени через приложение "на ходу"
  • Выставление счетов на оплату по часам и проектам
  • Наглядные отчеты об эффективности работы
  • Планирование задач

Управление отношениями с клиентами

  • Учет клиентов и проектов
  • Надежное облачное хранилище контактов и переписки
  • Анализ доходности для каждого заказчика
  • Гостевой доступ для клиента в CRM
  • Удобный импорт контактов

Анализ эффективности работы

  • Наглядные диаграммы эффективности работы команды
  • Отслеживание KPI
  • Показатели личной эффективности
  • Сравнение прибыли
  • Настраиваемые индивидуальные отчеты

Кредитная карта не требуется.

Track your business performance live | zistemo

Создавайте и выставляйте счета на ходу

Наши инструменты совместимы со всеми браузерами и размерами экранов. Включайте и выключайте тайм-трекер, управляйте данными об отработанном времени и посещаемости с любого смартфона с ОС Android, iPhone, iPad/планшета, настольного компьютера или ноутбука.

Andreas Pfister

One single tool for time tracking, invoicing, expenses and most importantly… profitability. Zistemo has turned out to be the only enterprise management tool required in order to optimize processes, finance, team and client management. It is the most complete tool on the market for agencies like us. The Zistemo team has shown extraordinary flexibility and speed with implementing new enhancements.


Andreas Pfister

Founder & CEO of All Around Digital

Spain

Georg Holz

You won't find more value for your money. As a professional service provider we need a detailed insight into our project times. We're now able to get full transparency on our project times. Any requests for timesheets or reports can be answered in minutes instead of hours as a self-service. Budgets and billing-methods are documented in a single place and applied automatically.
We are very happy with the responsiveness of the team behind Zistemo. Our questions and ideas were always answered within a day.


Georg Holz

Head of Expert Services at Mansystems

Germany

Eva Timurová

Zistemo is the best thing that could happened to us.
Saving timeand energy at the same time.


Eva Timurová

Team Lead at ProUP

Slovak Republic

Ruben Maier-Gerber

Speed, complete cloud solution, fast response times in support and implementation of new features. Proximity to the user and always an open ear for improvements. European safety standards.


Ruben Maier-Gerber

Managing Director at FFI Agentur GmbH

Germany

Enrico Aramini

We used zistemo for streamlining and monitoring daily workflows, sales and production.Before zistemo we had many days of endless invoicing, and we were never 100% sure we caught everything. Now it’s all done almost automatically on the 1th of every month.Zistemo’s flexibility, parametric customization and user’s access control won us from day 1.Oh, and their Customer service -always online and very helpful.We thoroughly recommend zistemo for all professional teams.


Enrico Aramini

President of HTC High Tech Consultant Corp

Italy

André Kälin

We are using zistemo for all our business processes. Creating estimates, manage projects, track time and send invoices.
With the attendance time module we even can give our staff members freedom to use the flex time model and manage their leaves and vacations efficiently. Also, customer service is outstanding!


André Kälin

CEO of Perspectix

Switzerland

Priska Stamm

Before zistemo, our invoice process was time-consuming and error-prone; and we had no clarity regarding the cash flow.
Zistemo, allows access to invoices at any time, and with automatic invoicing, we dropped the workload by 80%. We bill clients in different currencies, and we can get an overview of the cash flow at any given time and the zistemo team is always there to help. We really couldn’t ask for a better invoicing solution!


Priska Stamm

Key Account Manager at Softsolution International

Finland

Fabian Bergner

With Zistemo, we optimized our business workflows by combining a lot of processes into one enterprise management tool - notably time and expense tracking, project controlling, and invoicing. Gone are the days where we had to spend hours doing manual paperwork.
Zistemo helps us grow, and to better understand our projects in terms of resources and performance. This is both good for us AND our clients. With better business intelligence, we can offer better and more efficient services.


Fabian Bergner

CEO of LUX FUX Media

Austria

Hendrik Huerkamp

Before zistemo we struggled with terrible ERP UI. We needed an intuitive, time-saving service for all business processes. Zistemo is easy to use yet up for advanced configuration. Multi-Tool integration was easy possible using the Zistemo API.
Our special feature requests were solved asap. Now workflows, tracking time, creating invoices are much better and transparent. I thoroughly recommend zistemo for the people behind it and the clever features.


Hendrik Huerkamp

IT Manager at slashwhy GmbH & Co. KG

Germany

Создавайте настраиваемые счета в режиме онлайн

В одной вкладке Вашего браузера: шаблоны и образцы заполнения инвойсов на русском и английском; настраиваемые поля: валюта, сроки и способы оплаты; автоматические уведомления; интеграция с почтой, отправка или печать инвойса прямо из приложения; учёт времени по клиентам и проектам.

Работайте с умом — экономьте время на оформлении документов!

Опробуйте сейчас бесплатно!